Vízmű ágazat mást keres? váltson a KTV ágazatra
Telefon:(+36 1) 294 7677(+36 1) 297 0114
BEST VÁLLALKOZÓ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.
Általános Szerződési Feltételek
(a 2013. január 01-jén érvénybe lépett ÁSZF 2018. február 1-jei módosítása)
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Best Vállalkozó és Szolgáltató Kft. (2724 Újlengyel,, Temető utca 24.), mint Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) és a Best Kft. által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Az Ügyfél az Általános Szerződési Feltételek alapján a Best Vállalkozó és Szolgáltató Kft. szolgáltatási feltételeit ellenvetés nélkül elfogadja.
1./ AZ ÁSZF ALANYAI
Jelen ÁSZF kiterjed egyrészről a Best Kft.-re mint Szolgáltatóra, másrészről a szolgáltatást igénybe vevő, a szolgáltatási szerződést elfogadó Ügyfélre.
Szolgáltató adatai:
Neve: Best Vállalkozó és Szolgáltató Kft.
Székhely: 2724 Újlengyel, Temető utca 24.
Telephely (Iroda): 1183 Budapest, Gyömrői út 154.
Adószám:10707904-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-081227
Képviselő: Sipos Gábor
Bankszámlaszám: 10103056-74161300-01004007
E-mail: info@bestviz.hu
Szolgáltató, aki az Ügyféllel megkötött szolgáltatási szerződés alapján a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatást nyújtja.
Ügyfél minden 18. életévét betöltött Magyarországon bejelentett állandó vagy ideiglenes lakcímmel rendelkező magyar állampolgár vagy egyéni vállalkozó vagy Magyarországon bejegyzett gazdálkodó szervezet, illetve külföldi természetes személy, jogi és jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, vállalkozás, aki a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatást (szolgáltatásokat) igénybe veszi és akivel a szolgáltatási szerződés érvényesen létrejött.
2./ BEST KFT. SZOLGÁLTATÁSAI
Locsolási mellékmérők tervezése, lakás – és locsolási vízmérők beépítése, meglévő lakásvízmérők kiépítésének módosítása, valamint a meglévő vízmérők egyéni és csoportos cseréje.
3./ A SZOLGÁLTATÁSOK RÉSZLETES LEÍRÁSAI
Meglévő vízmérők egyedi cseréje
A lakás mellékmérők cseréjének igényét lehet jelezni:
• Személyes ügyfélszolgálatunkon (1183 Budapest, Gyömrői út 154.) hétfőtől péntekig összesen 42 órás nyitvatartással a hét minden munkanapján.
• Honlapon, Facebookon, Messengeren, Viberen, e-mailen keresztül.
• A szóban történő igények kezelése rögzített ügyfélszolgálati vonalon történik.
Amennyiben az Ügyfelek a fent említett lehetőségek valamelyikén bejelentkeznek a Szolgáltatóhoz és elfogadják a feladat elvégzésére adott ajánlatot, akkor a Szolgáltató ügyfélkezelő rendszere (megnevezése: Vizitor) által ajánlott időpontok közül a Szolgáltató egyeztet az Ügyféllel és arra az időpontra a feladat elvégzéséről értesítést kap.
Abban az esetben, ha az Ügyfél előzetesen írásban kér ajánlatot, akkor az ajánlat elkészítése után, az általa kért módon, a Szolgáltató megküldi az ajánlatot, elfogadása esetén a folyamat szintén időpont egyeztetéssel folytatódik.
A szóban forgó feladat reggelén a Szolgáltató kinyomtat egy Munkavégzési Lapot, mely alapján alkalmazottai a szerelést és a szükséges adminisztrációt elvégzik. Emellett a Szolgáltató a Fővárosi Vízművek Zrt. applikációján (OME+) is teljesíti a munka dokumentálását.
Az Ügyfelek későbbiekben esetlegesen felmerülő megkeresései, reklamációi teljes mértékben megoldottak. A Szolgáltató rögzíti az ügyfelek adatait, a le- és felszerelt órák gyári és plombaszámát, az órák mérőállását, készülékhely azonosító számait, a felmerülő kéréseket és problémákat, tehát a Szolgáltató szerelési folyamatai teljes mértékben nyomon követhetőek, visszakereshetőek.
Az egyeztetett időintervallum alatt a mérőcsere helyére történő bejutást, valamint a mérők hozzáférhetőségét az Ügyfélnek a Szolgáltató számára biztosítani kell. A mérők előtti elzárók működőképességét a mérőcsere megrendelése előtt az Ügyfélnek kötelessége ellenőrizni. Amennyiben a mérőcseréhez egyéb munkák, például a mérők szabaddá tétele vagy elzárók cseréje is szükséges, azt minden esetben előre jelezni szükséges.
A mérőcsere során a meglévővel azonos tulajdonságokkal rendelkező, európai gyártmányú, új gyártású és tárgyévi hitelesítésű mérőket szerel fel a Szolgáltató. Gyakori típusok: Zenner, B-Meters, Ista, Maddalena.
Egyéb mérők beépítését csak külön megrendelés esetén és csak a beszerzési lehetőségektől függően és kizárólag egyedi ajánlat alapján lehetséges vállalni.
Meglévő vízmérők csoportos cseréje
A Szolgáltató a csoportos megrendelést írásban kéri leadni és arra írásban tesz ajánlatot.
4./ AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG
A Szolgáltató által írásban kiküldött ajánlatok annak keltétől számított 8 napig érvényesek vagy ettől eltérő határidőt azokon külön feltüntetni szükséges. E határidő lejárta után az ajánlat érvénytelennek tekintendő, az abban foglaltak a Szolgáltatót nem kötelezik.
A Szolgáltató és az Ügyfél között akkor jön létre szerződés, amennyiben az Ügyfél az ajánlati kötöttség időtartama alatt a Szolgáltató ajánlatában foglaltakkal megegyezően megrendeli és arról a Szolgáltató írásos visszaigazolást küld.
5./ DÍJSZABÁS ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
A szolgáltatási díjakat az Ügyfél megtalálja a Szolgáltató honlapján az Árak menüpont alatt (http://bestviz.hu/arak.html).
A Szolgáltatási díjakban szereplő árak a munka elvégzéséhez szükséges minimális műszaki szükségletet tartalmazzák.
Új szerelés esetén előzetesen felmérést kell végezni, melynek ára megvalósult szerelés esetén jóváírásra kerül a munka elvégzésének fizetésekor. Alapesetben a szerelési ár magában foglalja a fal megbontását a mérőszerelés helyén (amennyiben szükséges), a meglévő vezeték elvágását, mérőnként 1 db elzáró, 1 pár mérő hollandi és 1 db szabványos beépítési hosszúságú, szárazon futó vízmérő beépítését, valamint az adminisztrációhoz szükséges tevékenységek elvégzését. A gyakorlatban az új szerelési árak esetenként változóak lehetnek.
A plombálást a szerelés alkalmával a Szolgáltató végzi. Az új mérők beépítése a megrendeléstől számított 30 napon belül kerül teljesítésre.
A Szolgáltatási díjak alatt szereplő árak csere esetén tartalmazzák az új mellékmérő árát, beépítését, régi kiszerelését, a tömítőgyűrűk cseréjét, viszont csak a szabványos beépítési hosszú, azaz 13 mm (1/2″) esetén 110 mm, 13 mm (1/2”) esetén 80 mm, 20 mm (3/4″) esetén 130 mm mérők esetén érvényesek. Minden más esetben – ettől eltérő hossz, illetve egyedi beépítésű (például csapra szerelhető vagy befalazható típusú mérőórák vannak felszerelve vagy a mérők aknában kerültek elhelyezésre) – órák esetén a weboldalon feltüntetett árakon felül többletköltséggel kell számolni.
A Szolgáltató az alapdíjakban nem szereplő egyéb munkákért a díjszabásban szereplő óradíjat számít fel. Amennyiben a mérőcsere az elzárók hibája vagy egyéb szükséges, de előre nem jelzett munkák, illetve a megrendelőnek felróható egyéb okból meghiúsul, a mindenkori díjszabásban szereplő kiszállási díjat a megrendelőnek felszámítjuk.
A mérőcsere díját a helyszínen készpénzben kell számla ellenében teljesíteni. Előzetes megbeszélés esetén átutalásos lehetőség is választható.
Ügyfél köteles az általa megrendelt szolgáltatások díjának megfizetésére.
Átutalás során előforduló késedelmes fizetés esetén Ügyfél késedelmi kamatot köteles fizetni, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.
Szolgáltató köteles az Ügyfél által megrendelt szolgáltatások biztosítására.
6./ TULAJDONJOG ÁTSZÁLLÁSA
Ügyfélnél beépített árukra a Szolgáltató fenntartja tulajdonjogát a teljes vételár kifizetéséig.
7./ REKLAMÁCIÓ, JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
A Szolgáltató beszerelt mérőkre és a munkavégzésre egyaránt 24 hónap teljes körű garanciát vállal.
A Szolgáltató csak a megrendelt és elvégzett munkákkal, tehát a mérőszereléssel vagy cserével közvetlen ok-okozati összefüggésbe hozható szerelési vagy anyaghibából bekövetkező hibákat javítja garanciában. Nem tartozik a garancia körébe a régi hálózat rejtett hibáiból, szennyeződéseiből, elhasználódásából eredő hibák, beleértve a flexibilis csöveket is (pl. szennyeződések kiválása a szűrőkben, régi flexibilis csövek kilyukadása, csapok csöpögése, stb.). A szennyeződés általi megállt órák javítása ebből következőleg nem garanciális tevékenység, azt Szolgáltató a normál díjszabás mellett végzi.
Garanciális igényt bejelenteni a Szolgáltató bármely elérhetőségi forrásán keresztül lehet megtenni. Minden esetben pontosan kell megadni a munka dátumát és a szerződött Ügyfél nevét, elérhetőségét. A garanciális javítások hétköznap, munkaidőben történnek.
Szolgáltató az általa végzett munkák tekintetében felelősségbiztosítással rendelkezik, ezért harmadik fél által elhárított hibák esetében a felmerült költségeket Szolgáltatónak nem áll módjában megtéríteni.
Amennyiben az Ügyfél elmondása alapján felvett garanciális hiba elhárítása során megállapítást nyer, hogy az nem tartozik a garanciális hibák körébe, Szolgáltató fenntartja a jogot az ezzel kapcsolatban felmerült költségeinek megtérítésére.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a mellékmérők nem rendeltetésszerű felhasználásából eredő károkért, valamint a beépített mérőóra hibájából eredő kárért kizárólag annak értékéig vállal felelősséget.
8./ EGYÜTTMŰKÖDÉS A FELEK KÖZÖTT
(Adatvédelem, információkezelés)
A szerződő felek a köztük létrejövő szerződés teljesítése során hatékonyan, szorosan együttműködnek, Szolgáltató az Ügyfél érdekeit messzemenően figyelembe veszi és előtérbe helyezi. Felek kölcsönösen tájékoztatják egymást a köztük létrejött szerződés tárgyát képező ügy állásáról, az azzal kapcsolatos tevékenységük eredményéről vagy esetleges akadályoztatásukról.
A Szolgáltató személyes információkat tárol az Ügyfélről, mely szükséges az Ügyfél által a Szolgáltatónál megrendelt szolgáltatás elvégzéséhez. Ezeket az információkat később felhasználhatja statisztikai célokra.
A Szolgáltató nem adja el, nem osztja meg a felhasználók adatait 3. személlyel, kivéve az illetékes hatóságok kifejezett kérésére. A Szolgáltató az Ügyfél elérhetőségét felhasználhatja kapcsolatfelvétel céljából.
Az ügyfelek adatainak védelmét a Szolgáltató GDPR – Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzata biztosítja.
Amennyiben a Szolgáltató szerződéses kötelezettségeit vis major okból vagy olyan egyéb okból, amely nem áll befolyása alatt (például pandémia, természeti katasztrófák, háborús események, kormányintézkedések, közlekedés összeomlása, beszállítók kiesése, stb.) nem tudja határidő szerint teljesíteni, abban az esetben szerződési kötelezettsége az akadály megszűnéséig szünetel.
Vis major bekövetkezése esetén Felek 15 (tizenöt) naptári napon belül kötelesek értesíteni egymást.
10./ ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK, JOGVITA
Szolgáltató az ÁSZF-t az Ügyfelek számára az alábbi helyeken teszi közzé: Interneten a Best Vállalkozó és Szolgáltató Kft. hivatalos honlapján (www.bestviz.hu), illetve székhelyén és telephelyén.
Szolgáltató az ÁSZF esetleges módosításait szintén közzéteszi a megjelölt helyeken.
Az Ügyfél bármely szolgáltatás megrendelésével elismeri, hogy az ÁSZF rendelkezéseit ismeri, azokat tudomásul veszi és betartja.
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között az ÁSZF alapján történt teljesítésből eredően jogvita keletkeznék, úgy a Felek – hatáskörtől függően – alávetik magukat a Fővárosi Bíróság vagy a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének.
A jelen ÁSZF -ben nem szabályozott rendelkezések tekintetében a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályai az alkalmazandók.
Az ÁSZF egyes pontjainak vagy rendelkezéseinek az érvénytelensége nem érinti a teljes ÁSZF érvényességét.
Jelen ÁSZF a 2013.01.01. napján hatályba lépett 2018. február 1-jei módosítása, mely ez időpont után létrejött szerződések tekintetében kell alkalmazni.
Budapest, 2023. január 02.
Copyright © Best Kft 2023 Minden jog fenntartva! Általános Szerződés feltételek